【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

蘭桂坊 $188平鋸吉列炸牛扒

發佈時間: 2017/11/23

去中環蘭桂坊鋸扒,可以想像價錢應該起碼逾$200,但世事無絕對,新開的Steak Bar就以抵食價錢賣靚扒,當中更有人氣吉列炸牛扒呢!

店主愛食牛扒,眼見日本有不少牛扒店,氣氛Casual,就算一個人去也不會尷尬,而且價錢抵食,吸引不少當地人幫襯。既然香港市場少有,不如自己開番間。雖然門面及招牌Logo偏西式,但看真內櫳,其實帶幾分日本酒吧Feel;日本,有日式牛扒店只限立食,但店主怕香港人不習慣,便改為用吧枱凳,坐得輕鬆,隨時Walk in來鋸扒。

7款套餐選擇

剛試業,暫時只開晚市,選擇不多,有7款套餐(每款$178-$248),包括近年大熱的吉列炸牛扒、安格斯西冷牛扒、頂級板腱牛扒、薄切牛肩扒、石燒薄切牛肉及羊架,選用美國牛及新西蘭羊,其中板腱牛扒(Flat iron)更用上美國USDA Prime級貨,只賣$195,還包括前菜、沙律及飯,好飽。

對,你沒看錯,牛扒不是配薯條,而是像日式牛扒店般,跟飯食,還伴有日本蒜鹽、日本燒汁,給大家蘸點牛扒,取代芥末、燒汁,百分百複製當地的鋸扒風味。

Steak Bar

地址︰中環蘭桂坊7號地下

電話︰2749 9908

營業時間︰暫時只開晚市,星期日至四,6pm-12mn;星期五及六,6pm-4am

平均消費︰$200

編輯︰余運慶

美術︰李明