【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

心穎撑馬明 跳舞夠娛樂性

發佈時間: 2017/11/23

黃心穎、黃心美和森美昨天到上水廣場出席聖誕布置揭幕禮,三人大唱悅耳歌曲,又和粉絲玩遊戲。心穎談到日前緋聞男友馬國明在台慶跳舞,大讚他的舞姿是其獨有的標記。

心穎BB談到緋聞男友馬國明在台慶的搞笑舞姿︰「我返到屋企先睇番,好好笑呀,尤其是Opening胡鴻鈞唱歌時,佢喺後面扮八爪魚跳舞,絕對可以娛樂大家,也算係佢嘅個人標誌,哈哈!(看到馬明與Bob咀嘴肉疼嗎?)唔會,幾好呀!可以開拓馬明嘅另一面。」身旁的森美即笑指驚馬明咀男人咀上癮。

之前他和心穎去日本拍攝《森美旅行團》,踢爆她買了很多戰利品,更忍不住「投訴」︰「佢仲叫我幫手拎hand carry,好似買咗一條男裝紅色底褲,唔知送畀邊個呢?」心穎即澄清本想買紅色底褲送給爸爸,並非馬明,最終因沒size而作罷。

而黃心美和森美經常拍檔做活動司儀,二人默契十足,建議森美下次拍《森美旅行團》可以考慮邀請黃心美,不過心美直言出鏡的底綫只限露膊,她覺得做主持應該正經一點。

森美恨攞最佳熒幕情侶

又,談到森美與陳豪在《誇世代》的hehe情大受歡迎,森美直言想角逐「最佳熒幕情侶獎」,更自爆與陳豪有大量床戲,但最終只是兄弟情。至於網上的「hehe婚照」則是助導拍攝,他和陳豪都很喜歡這輯相,更不捨得丟掉,「好彩我同陳豪都已婚兼有仔女,唔使傳緋聞,其實我哋喺電影《晚九朝五》時已相戀㗎啦!」

採訪︰Pauline

編輯:黃寶恩

美術:顏玉玲