【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

余文樂怪錯JM唔宣傳

發佈時間: 2017/11/23

電影《狂獸》前晚舉行首映禮,男主角余文樂「投訴」文詠珊(JM)甚少為電影宣傳,後來才知原來是誤會一場,樂仔立即向對方道歉。

余文樂被問到是否怪責JM少為電影宣傳?他笑說︰「原來我怪錯咗佢,我啱啱先知佢之前患咗手足口病,要隔離。」JM澄清︰「隔離咗好耐,休息咗一段時間做唔到宣傳。」

余文樂又大呻片中多場水底戲拍得很辛苦。「近年拍嘅戲都無乜好嘢,唔係練好耐,就好危險,我識潛水都有幾次浸到死死下。」樂仔又自爆有次更險些爆肺,連日本攝影師都提醒他不可以不停落水。JM指觀眾要求愈來愈高,演員要不斷挑戰自己,她笑言片中的動作場面只有追逐及吊威也只屬小兒科。

蔡少芬聖誕賣唔甩老公

蔡少芬(Ada)與老公張晉雙雙穿情侶裝亮相,Ada透露大女近日發高燒燒了五日,為免細女被傳染而將兩姊妹隔離,卻令細女呷醋,她笑說花了不少唇舌解釋,Ada又表示大女康復後,聖誕節終於可以一家人去旅行,張晉反問她︰「你唔係賣甩我咩?」Ada立刻補鑊︰「我從來都唔會丟低我老公嘅。」

撰文︰Pauline

編輯:林梓添

美術:招潤洪