職場風水班Encore!

發佈時間: 2017/12/01

明年除了開班教「風水實戰」外,亦會再開招牌課程「職場風水班」,課程一定適合上班人士,因為我的學生上完堂返工,都會「左望望右望望」,改善一下自己的風水位置,有得揀就再揀過較好的座位;有學生更表示執過位後,人際關係得到改善,做事更順利。

另外,一眼就知哪些同事信不過、哪些老闆不能留低、哪個跟自己夾,一齊做Project大家有着數,所以絕對是個學以致用的課程,重點是大家毋須任何風水玄學基礎,一張白紙來到也可學識,帶到Value給自己。

新一班又開始喇!於明年2月底開,同樣12堂搞掂,堂堂緊湊,今次於灣仔上堂,逢星期二晚,小班教學,有興趣可到以下連結報名︰

https://goo.gl/forms/qb7FhwS7fS5JiSbY2或WhatsApp 6816 8504。

歡迎意見,可電郵:poonshifu@gmail.com

facebook專頁:問問師父

撰文: 企管風水達人 潘師父,風水命理顧問,曾任職中外資銀行管理。facebook專頁:問問師父
欄名: 微型天下