歐陽震華 笑聲打造跨媒世代

發佈時間: 2017/12/01

歐陽震華 笑聲打造跨媒世代

無綫台慶劇《誇世代》播映至今,主要靠「福將」歐陽震華(Bobby)與陳豪、張繼聰的搞笑鐵三角帶起話題,足證「福將」的金漆招牌未被歲月磨蝕。Bobby拍足半年,經歷寒冬與炎夏,更差點中暑暈倒,確實為無綫50歲生日搏到盡,可幸拍檔許紹雄、田蕊妮及吳業坤等老中青演員全屬「好腳」,齊齊以笑聲打造這齣跨越世代之作。

貫徹一年一劇的宗旨,Bobby從15年的《東坡家事》、16年的《一屋老友記》到現正熱播的長劇《誇世代》,每次劇集的口碑、收視皆有保證,「福將」未有失手。繼86年的《黃金十年》後,57歲的Bobby挑戰體能極限再拍長劇。「當年《黃金十年》拍60集,今次雖然50集,但要由二月尾拍到七月,橫跨半年㗎。」

撑起50集唔病得

拍攝期間,Bobby更險些暈倒。「整齣劇我要連戲着冷衫,六月時有一天烈日當空12點拍外景,忽然發覺自己啲毛孔開晒,冷衫又黐肉難以散熱,自己知道唔掂,所以即刻嗌停要回家休息,中暑真係會死人!嗰日休息夠了,夜晚再去開廠!」

由於劇中角色宋仲基貫串整個故事,Bobby亦明白要身先士卒做好榜樣,盡量向冧廠說「不」。他稱︰「我拍足半年,全日沒通告的日子只得兩、三日,有時外景緊接廠景等同一日做兩日工作,我逼自己唔病得,幸好今次甚少動作場面,而最過癮係有John哥(姜大衛)、許紹雄等高手,田蕊妮、陳豪等亦是好拍檔,開工時氣氛勁好,我哋經常笑到收唔到聲!」

捧坤哥做接班人

今次他難得與兩位新一代小生張繼聰、吳業坤過招,身為TVB享負盛名的搞笑高手,Bobby亦樂見長江後浪推前浪,睇好二人接班。「阿聰跳得、唱得又寫到歌,演戲亦算全面;坤哥工作態度好好,今次佢可以在咁多粒星身上學嘢,上位唔出奇,希望他生生性性唔好咁百厭!」他更盛讚在劇中與他互換身體的坤哥有自己的影子,既牙擦擦又玩得,有如看到「那些年」的青春歲月。

《誇世代》播得如火如荼,卻面對另一齣大堆頭台慶劇《溏心風暴3》的狙擊,但Bobby相信遇強愈強。「《溏心3》是講傳統家族爭產,我哋就咩都一味夠誇,有輕鬆又有復仇,而且良性競爭是好事,我都好期待《溏心3》。」曾有份打造《陀槍師姐》系列、《壹號皇庭》系列等經典劇集,Bobby坦言現在的心態與以往有別。「以前動輒40幾點(收視),依家最多都係20幾點,很多觀眾都係坐車、坐港鐵時上網翻睇,多過在電視機前煲劇,所以我寧願要口碑!」在電視圈飽經風浪的Bobby,心態上亦能與時並進,難怪這位「福將」可以長做長有!

勸勉同業要自強

現時無綫有四綫劇集,七點第一檔已被內地劇攻佔,Bobby認同時移世易,本地藝人必須自強。「我哋某程度上比以前遜色,內地各方面包括投資、特技也比我哋強,香港演員北上發展亦唔夠人哋爭,對方會先考慮內地演員,因此大家要多與內地交流,唔好封鎖自己!」他語重心長道。

撰文︰梁紹明

攝影︰林良明

編輯:黃寶恩

美術︰顏玉玲

場地︰怡東軒(怡東酒店)

欄名: 人物專題