【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

柏豪賽車撞欄 自嘲犯太歲

發佈時間: 2017/12/04

周柏豪、連詩雅、莊思敏、錢嘉樂和老婆湯盈盈等昨日在中環出席《Formula E電動方程式賽車》活動,首次落場的周柏豪大呼過足癮,但過程中發生小意外,柏豪在掟彎時撞到圍欄,幸好人無事。

周柏豪昨日有份落場興奮得高呼夢想成真︰「發夢都無諗過可以喺香港嘅街上面玩賽車,細個玩賽車遊戲就玩得多,真賽車都係近幾年先開始接觸,有時都會同班朋友去珠海練車。(太太可有叮囑你小心駕駛?)永遠出門口都會叫我小心啲,我會同佢講玩下啫,我就玩乜都好節制。」柏豪又說因為今年犯太歲,所以一直放了護身符在銀包。不過,他之後比賽時到第三個彎就撞到防撞欄,事後柏豪表示慶幸沒有撞到其他車,也沒有阻住賽道。「可以自己揸車返嚟,唔使人哋車我。賽車手永遠都係咁講。」

上年有份落場的莊思敏,因為今年取消了房車賽事,所以她只能做觀眾,她謂平時都有去珠海練賽車,問她駕車技術是否好辣?她笑謂︰「係安全,反而賽車嘅人落到場會更加小心,知道咩情況下好易發生意外。」

莊思敏恨有姻緣

莊思敏又透露最近忙為《溏心風暴3》宣傳,亦會主持一個新春的玄學節目,問她會否趁機問姻緣?她笑言︰「當然啦,我次次做節目都會問,個個師傅都叫我等下啦。」在《溏心3》中飾演許二太的她,被觀眾讚賞演得夠奸,她說︰「好開心大家鍾意許二太呢個角色,就算出街有人鬧都無所謂。」

撰文︰Pauline

編輯:林梓添

美術:招潤洪