【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

一年拍6廣告 陳慧琳登廣告天后

發佈時間: 2017/12/05

陳慧琳(Kelly)昨日出席「TVB周刊第10屆最強人氣品牌大獎2017」,今年拍了六個廣告的Kelly,不但豬籠入水,更獲頒「最強人氣廣告天后」大獎。至於「最強人氣廣告天王」則由曾志偉奪得。

問到Kelly聖誕節會否跟家人出埠?她說︰「應該唔會,會留喺香港,香港都好好玩!去外地玩最慘,又要諗去邊又要Book。」她表示會帶囝囝與同學仔一起去主題公園,因園內的聖誕節氣氛濃厚。另外,Kelly透露明年將會出新碟︰「因為今年趕唔切,我仲要拍四至五個MV。」會否出席即將舉行的各大音樂頒獎禮?她說︰「佢哋有自己嘅制度,我應該唔會去。」

志偉年年減酬勞

同場的曾志偉今年拍攝了四、五個廣告,他表示跟香港老字號品牌合作,更笑言年年減酬勞。「不過我就算無收錢都會照拍,因為大家合作咁多年,品牌每逢八月就會鋪天蓋地賣我嘅廣告,仲搵勻我全家去拍。佢哋仲經常贊助好多慈善活動。」

撰文︰李潔盈

編輯︰林梓添

美術︰梁政敏