【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳慧琳幫8歲蝦餃仔揀老婆

發佈時間: 2017/12/08

陳慧琳(Kelly)的大仔劉昇(蝦餃仔)今年才八歲,但她已急於物色禮物送給未來新抱,Kelly大爆早前到大仔學校出席親子日活動,發現囝囝的女同學很多靚女,有些鬼妹仔還很可愛,Kelly說不介意未來新抱是金髮靚女,但接受不到衣着太暴露。

Kelly昨日出席金至尊尖沙咀旗艦店開幕儀式,已做了13年代言人的她稱當年結婚,老公送了一枚五卡鑽石戒指給她,原先諗住送給女兒做嫁粧,但生了兩個囝囝,惟有送給未來新抱。

買鑽石唔限budget

Kelly更表示要買多粒鑽石保值。「得一粒唔夠分,所以我物色緊一粒同卡數同Grade嘅鑽石送畀細仔新抱。大仔今年八歲,到38歲結婚,應該升值好多倍,所以會趁個價啱就入手。(預幾多budget?)無定,睇番市價囉。」

笑問蝦餃仔拍拖未?Kelly嚇得瞪大雙眼︰「未咁快!(對未來新抱有咩要求?)大方得體、斯文就得,最緊要唔好Rock!Yo住咁同我Say Hi就唔好喇。爆粗又係唔好,仲要千祈唔可以暴露,斟茶畀老爺奶奶,成個身『烏』低,個胸拋晒出嚟就嚇死啦,(畀老爺睇之嘛!)老爺到時老花,要幫佢打格仔呀。」

採訪︰Pauline

編輯:林梓添

美術:李明