【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

同袁詠儀再合作 鎮宇:佢食過翻尋味

發佈時間: 2017/12/12

2011年確診患鼻咽癌的張達明最近重返幕前,為電影《家和萬事驚》出任監製及演出,更「撮合」吳鎮宇和袁詠儀(靚靚)相隔13年再結片緣。兩人在片中有感情綫,未埋位已經有講有笑,十分有默契。

吳鎮宇、古天樂、袁詠儀及張達明等昨日到觀塘月華街公園為新片進行開鏡儀式,戲中鎮宇及靚靚飾演夫妻,問到有否親熱戲?靚靚說︰「梗係多啦!我為咗呢場戲先接㗎。」鎮宇立刻附和︰「我哋係三級片,係三級好笑,搞笑之中最好笑嗰個級別。」靚靚表示今次「出山」除了撑監製張達明外,亦希望再跟鎮宇合作,鎮宇笑說︰「個個女星同我合作完都食過翻尋味。」靚靚說︰「係呀!都幾舔舔脷㗎!」

鎮宇表示劇本是張達明多年前的得獎作品,是他向達明提出將劇本拍成電影。「依家大陸觀眾就等於我哋90年代,開始面對好多房屋等生活問題,佢哋會明白好多。」在片中飾演達明兒子的鎮宇坦言,希望達明再出來拍戲,又笑謂︰「佢個樣咁老,不過佢仲覺得自己係小生。(想佢攞獎?)想佢攞劇本獎呀!」

達明病癒演出

至於片酬方面,鎮宇說︰「佢係監製,又唔係投資,搵得佢做監製即係有好多錢啦!我好忙㗎!仲要減片酬?講唔過去啦!」至於化老人粧的張達明不諱言沒有想過參與拍攝,但是大家都說反正他的角色坐輪椅,於是就客串一下。今次更是古仔和達明首次合作,古仔表示電影是黑色幽默,反映社會上有很多荒誕離奇的事情,問到他的角色是否有得發揮?古仔說︰「同達明一齊一定有得發揮!」

採訪︰Pauline

編輯:林梓添

美術:梁政敏