【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

二人世界歐遊 江若琳拒絕趁機造人

發佈時間: 2017/12/14

江若琳(Elanne)剛與男友「生煎包王子」蕭潤邦(Oscar)歐遊兩星期,兩人日前遇上大風雪險些滯留在英國,幸昨日趕得及出席醫學美容發布會。Elanne笑言今次旅行後,不會有「驚喜」給大家,認為結婚生仔應該按部就班。

江若琳昨日透露剛與男友Oscar去完荷蘭及英國旅行,回港前遇上英國落大雪,希斯路機場有多班機取消,令她一度擔心延誤返港,Elanne笑言︰「今次旅行滿足咗男友幾個願望,其中去咗佢夢寐以求嘅曼聯主場,還經歷人生第一場雪,如果因落大雪而取消航班,今次旅行真係貴過乜,好彩趕得切返嚟出席活動。」Elanne自爆旅行時每日食四、五餐,所以肥了許多。問到此行可有趁機造人?她說︰「唔會啦!啋!唔好啦。(會唔會秘婚?)唔係啦!呢啲開心嘢留番同大家分享,我哋唔會咁無義氣嘅。」

陳嘉寶新婚感疲累

新婚不久的陳嘉寶自爆在港舉行婚禮後,日前亦在廣州擺了十圍酒席,非常疲累。她笑言︰「爸爸話只係食餐飯,點知坐滿十圍!」問到可習慣人妻身份?她坦言跟婚前分別不大,不過老公添置許多廚具及電器。她又大讚新居的女設計師貼心,大部分布置都是為女主人考慮,連老公都呷醋。

採訪︰Pauline

編輯︰林梓添

美術︰梁政敏

攝影︰林良明