【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

黎明澳門騷狂曬金句

發佈時間: 2017/12/18

天王黎明(Leon)前晚在澳門舉行《黎明Leon Random Run 2017》演唱會,出名是金句王的Leon全晚心情大靚,連環送上金句之餘,又自爆跟曱甴十分「有緣」︰「我細個夢見曱甴入咗耳仔,用手去摸點知係真嘅,最終都殘酷地消滅咗佢哋。」

Leon前晚如「開籠雀」般不停講感受,令個唱變得如棟篤笑一般。個唱中又設觀眾問答環節,有歌迷表示會永遠支持他,又有人說︰「如果(支持)有時限,我會揀一萬年。」Leon回應說︰「放心,我會永遠活喺你哋嘅永遠入面!」剛在上周一度過51歲生日的他,獲歌迷獻唱生日歌賀壽,他亦笑說︰「祝2017、2018年生日嘅人,生日快樂!上個禮拜劇組問我幾時生日,我答3月15日,唔想開工搞咁多嘢,不過我身份證上真係寫3月15日生日。」

做人懵懵地最幸福

Leon前晚在台上用紙巾抹汗時,仍不忘發表偉論︰「通常人嘅構造都係腳板底排汗,但我就喺個頭度,成個頭濕晒。」台下有觀眾讚Leon靚仔,他亦搞笑說︰「好多人都靚仔過Leon,我嘅座右銘係唔好做最蠢嗰個,做人懵懵地最幸福。」

撰文︰李潔盈

編輯︰黃寶恩

美術︰李明