【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

亞視1.29重生 《百萬富翁》陳志雲豪派6500萬

發佈時間: 2017/12/19

亞視在去年四月「熄機」,昨日宣布「復活」推出「ATV亞洲電視App」,預計明年1月29日正式開台。吳雨以亞洲電視行政總裁身份出席儀式,亞視Icon藝員包括劉錫賢、朱慧珊等均現身撑場。

昨日大會宣布,陳志雲將「接替」陳啟泰主持《百萬富翁》,問到獎金數目?志雲大師笑言︰「高層今次唔使攞個篋出嚟喇,$6,500萬嘅現金亦都準備好,你哋有本事就嚟攞走100萬啦。」問他是否受亞視重金禮聘「過檔」?他立刻耍太極。「唔知喎,商台傾,我覺得合理嘅。(怕唔怕無糧出?)唔怕,見佢哋投資好大。」不過,志雲直認怕觀眾將他和陳啟泰作比較。「好過佢就唔好,話我差過又抑鬱,兩個人好難比較。」那他又可擔心被指倒戈?他說:「今次係好事,對製作人、好多觀眾,甚至TVB都係好事,多一個平台多競爭,應該共存共榮。」

曾醒明重出江湖

無綫企業傳訊部前副總監曾醒明,將擔任ATV外事部總監,預計明年一月初上班,曾生坦言:「今次重出江湖,主要係吳雨大哥,而營運總裁區偉林亦係我以前嘅直屬上司,佢哋都對我好好,我亦欣然接受邀請。」對於不少網民留言對亞視失信心?他就表示:「都理解,現在亞視想用全新形象見面,未開始就咁講唔公平,希望大家畀個機會。」

撰文︰Pauline

編輯:林梓添

美術:梁政敏