講座答問環節

發佈時間: 2017/12/21

已報名參加講座的朋友,自己要先諗好問題,愈具體愈好,千萬不要只問「屬虎出年好唔好」、「財運旺唔旺」如此大路,因為於講座尾段會有答問環節,有機會揀中你,問一條屬於你自己的問題,例如之前有講座朋友會問「阿女考唔考到好嘅學校」;又或者「同太太會唔會生到小朋友」,又或者「自己就嚟無嘢做,幾時先搵到新工」……

我會用奇門遁甲現場解答參加者的問題,所以答案是專屬被揀中嘅朋友,而非所有想問轉工、事業的人。

因為被揀中的朋友才是答案所有者,這是奇門遁甲的特色,所以大家一定要準備好問題,看看屆時是否有緣份可以解答到。講座於1月舉行,報名要登入以下表格︰http://goo.gl/forms/IhvY9bZTvfkqNbKJ3(四之三)

歡迎意見,可電郵:poonshifu@gmail.com

facebook專頁:問問師父

撰文: 企管風水達人 潘師父,風水命理顧問,曾任職中外資銀行管理。facebook專頁:問問師父
欄名: 微型天下