【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳庭欣擁抱曉治積曼冧到爆

發佈時間: 2017/12/22

陳庭欣(Toby)早前獲邀參與拍攝《大娛樂家》電影主題曲《This is Me》MV,她昨日在活動上分享點滴,現場更播放拍攝花絮。Toby更自爆有幸與男主角曉治積曼(Hugh Jackman)深情擁抱。

陳庭欣表示早前到英國倫敦參與MV拍攝,同場還有來自世界各地的18位藝人,她自言挑選過程相當好彩,沒有試鏡,她亦不懂唱歌,但可能因她曾在英國留學。

緊張過選港姐

Toby直指有機會參與荷里活製作,是難得的好經驗,心情比當年選港姐更為緊張,她笑說︰「去到先知要唱歌,對我嚟講唱歌都幾難,拍攝過程四日三夜,既要排舞又要練歌,同埋背熟歌詞,平時最多只係對住屋企隻鸚鵡唱歌,今次係一個好大挑戰。」

到正式拍攝時,首次見到電影主角「狼人」曉治積曼,那一刻很感動,她透露︰「對方高大、有型、靚仔,係心目中永遠嘅狼人,有一種英雄感覺,可以保護到我哋。我有同佢擁抱,可惜無人幫我影相,因為個個都掛住同佢合照。另外又同佢做咗五分鐘專訪,嗰一刻永遠留喺心裏面。」

同場的張紋嘉(Crystal)將與DJ余宜發、陳宇琛為亞視主持音樂節目《激活音樂》。她表示節目似《勁歌金曲》︰「未做過音樂節目主持,好驚唔識講嘢。」

張紋嘉擔任亞視主持

問她會否邀請HotCha隊友上節目?Crystal即說︰「會,因為出年我哋幾個會有搞作,希望可以開騷,仲諗緊出新歌,但年紀漸大,排舞都擔心體力。諗番起以前試過一日跑九個活動,要跳舞同唱歌,依家要我再做,真係會嘔。」

採訪︰Pauline

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏