【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

許廷鏗唔心急開紅館騷

發佈時間: 2018/01/02

許廷鏗(Alfred)去年由星夢娛樂轉投華納後,成績不俗,不單獲邀出席多個商演活動,也推出了不少好歌。他承認去年算是豐收一年,但就不心急在紅館開騷。

許廷鏗與谷微昨日出席商場元旦活動,之前一晚出席完倒數活動的Alfred,笑言都是搵真銀的工作。問到2017年是否賺了不少?他帶笑承認︰「ok啦!都豐收嘅!最重要係做到自己一直想做嘅概念碟,出咗兩個月銷量唔錯,市面嘅碟都賣得好好,所以2017年算係超額完成喇。」

談到以往在頒獎禮灑下男兒淚的他,被問到昨晚出席「叱咤頒獎禮」會否繼續喊?他笑言︰「要忍住,去年喊係因為見到拎獎嘅歌手好犀利,我哋九年前《超級巨聲》開始,由參賽者變成歌手,過程真係唔簡單,希望2018年會有更好事發生。」至於有指他今年計劃在紅館開騷,Alfred表示希望儲多一點不同類型的歌才實行,尤其在本身並非強項的跳舞方面,一定會再下苦功。

谷微自嘲無桃花

另外,提到同公司的林師傑定於年底迎娶女友歐陽巧瑩,谷微自爆對方求婚當晚也在場。「佢(林師傑)叫我哋到時全部人都要到,仲話決定求婚係老闆畀咗好大勇氣佢,叫佢以愛行先。」突然求婚,是否歐陽巧瑩有喜?谷微即笑言︰「No!No!No!」至於何時輪到她結婚?谷微坦言從內地來香港發展兩年,一直無桃花,感情始終要講緣份。此外,提到前晚於吐露港駕車時,被尾隨的士撞到車尾,谷微表示因已報警,不便多談,不過慶幸自己無受傷。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯︰林梓添

美術︰梁政敏