【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

叱咤奪兩獎 籲明年改投他人 陳柏宇:說話要大方

發佈時間: 2018/01/03

陳柏宇(Jason)前晚冧莊奪得「叱咤男歌手銀獎」,更以最高票數首奪「我最喜愛的男歌手」。他在台上攞獎一刻,竟呼籲樂迷明年投票給其他歌手,其後更在社交網發表「傳播開心論」,希望令大家跟他一樣咁開心。

陳柏宇出席慶功宴時興奮表示︰「超開心!雖然無特別去諗攞唔攞獎。以前經歷過得和失,知道上台說話要大方,但又不可以表現出不在乎。」他當選「我最喜愛的男歌手」,非常感動,但又呼籲大家明年不用投票給他,Jason事後否認是讓賽,並解釋︰「嗰一刻我真係咁諗,我長期都好想將呢個歡樂分享出去,因為我永遠都係開心,今年有獎特別開心,但之前無獎攞都一樣咁開心,好想值得上台攞獎嘅歌手,都可以分享到呢個感覺。」他的太太Leanne沒有到場,Jason已第一時間向她報喜,直言老婆感動到喊。

Jason昨日更高興到在FB再次提起他的真名:「我係陳廣偉,亦係陳柏宇。我成為咗世界上最開心嘅人,因我真正感受到為人哋而開心嘅樂趣。如果我為自己而開心,機會係只有我自己開心。但如果我為人哋而開心,咁起碼已經有兩個人開心。條數點樣計落,都係後者會着數啲。」

方皓玟陀B腳頭好

剛宣布懷孕的方皓玟(Charmaine),獲頒「叱咤樂壇唱作人」銅獎及首奪「我最喜愛女歌手」獎。她坦言BB好腳頭,暫時仍未感受到與胎兒互動,所以未達母愛氾濫的階段。Charmaine續稱︰「可幸懷孕以來無嘔無暈,呢啲係福氣,覺得女士好偉大,所以老公一定要錫老婆呀。」Charmaine又否認老公不准她出街,反而陪她一齊做瑜伽,不過懷孕後吃個不停,本來24吋腰的她,笑言不敢再量度。

撰文︰Pauline

攝影(部分)︰林良明

編輯︰陳禮恒

美術︰梁政敏