【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

產後着緊健康 梁詠琪要見證女兒出嫁

發佈時間: 2018/01/08

梁詠琪(Gigi)自從誕下女兒Sofia後,事事都為家庭着想,甚至對自己的健康狀況更為關注,因為生怕有甚麼意外,就不會再有機會看到女兒成長過程,所以不用工作就盡量抽時間陪家人。

Gigi昨日以關注子宮頸癌大使身份出席活動,她更在手指頭畫上女兒的漫畫像作行動支持。Gigi表示有了小朋友後,對自己的健康更着緊。「每年我都會定期做抹片檢查,即使年輕女性都應該做檢查。始終個女仲細,我想自己健康啲,可以睇住佢成長,甚至結婚生仔。」

即將投入為賀歲片《西遊記女兒國》宣傳的Gigi,同時也要忙着為關錦鵬執導新片《八個女人一台戲》開工。最令她興奮的是相隔22年再度與鄭秀文(Sammi)合作,日前一班演員傾劇本,Gigi更自爆和Sammi有說不完的話題。Gigi又說在港開工可以更多時間陪女兒,甚至帶她到片場。「當然輕鬆場口先會帶佢去片場,有佢在場相信氣氛會更好。」

用鼓勵方式教女兒

不過,Gigi又指Sofia也會撒嬌要媽咪陪。「每次佢見到我出門口就會扁嘴,知道我去開工,可能要好耐先返屋企,有時見我化粧又會以為我出街,會少少唔開心,所以我會解釋畀佢知其實只係扮靚,佢明白咗就無事。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:林梓添

美術:梁政敏