【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

首登紅館只演1場 JW:未夠喉

發佈時間: 2018/01/08

王灝兒(JW)前晚首度踏上紅館,舉行《Never Too Early 2018》演唱會,雖然只開一場,舞台依然有煙火效果,就連歌衫都相當華麗,可謂不惜工本。

JW一開騷便施展渾身解數,表演苦練了三個月的人造雨中舞,被男Dancers拋來拋去後,全身濕透兼赤腳站於鋼琴上獻唱。JW在台上公開感謝舊老闆黎明帶入行,還透露曾邀請對方捧場,可惜對方在內地有演出。當晚JW邀請了關楚耀及吳業坤擔任嘉賓,還特別請來偶像鄭中基以壓軸嘉賓身份演出。鄭中基唱歌之餘也搞氣氛,當場質問她是否在《勁歌》頒獎禮中爆粗,見JW否認再追問︰「無?我本來仲諗住讚你!」JW再笑言︰「嗰次無囉。」鄭中基再抵死咁話︰「真係?我依家入去再聽多次先。」

與男友公開曬恩愛

唱到《小故事》時,JW已經忍唔住邊唱邊喊,佢哽咽地表示︰「今晚係第一場,亦係最後一場,我已經將所有畀晒你哋,多謝大家畀錢嚟聽我唱歌。」JW首次開紅館騷似乎興奮得有點忘形,台上整理紗裙時不慎走光,繼而又不顧危險跳落台,衝向坐在首行的男友Tarzan,公然握手大曬恩愛。

JW受訪時坦言演唱會只得一場實在未夠喉︰「花咗好多時間準備,但好似30分鐘就唱完咁。(只開一場公司會否蝕錢?)全公司都淨係想做好呢個騷,無諗過有無錢賺。」

撰文︰Pauline

編輯:林梓添

美術:招潤洪