【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

合作微電影 靚靚對小演員錫到燶

發佈時間: 2018/01/10

袁詠儀(靚靚)昨日出席保險公司微電影《愛在當下》首映,靚靚最難忘要鬧喊戲中女兒及其替身,令她們崩潰狂哭,靚靚自言一天內做錯了兩件事︰「不過,第二日阿女又無嘢,佢哋好善變。」

靚靚昨日與小演員Mia一同現身發布會,其「女兒」甫看見靚靚即大叫「媽媽」。微電影故事來自真人真事,講述丈夫及女兒突然患上重病,一家遭逢巨變,媽媽要堅強地度過難關,故事感人。

唔怕「魔童」呷醋

靚靚雖然在戲中要痛罵女兒,但鏡頭後卻跟小演員感情要好,更自爆確實很喜歡Mia,而且手機儲存了二人合照。那麼兒子「魔童」有否呷醋?靚靚說︰「無呀,如果放男仔合照就會,佢知道我鍾意小女孩!(追番個女?)你估我仲26歲咩?」

此外,提及近日發生女童遭虐待致死的事件,靚靚哽咽表示︰「好心痛,我一路睇一路喊,接受唔到,對動物都唔會咁做,何況係一個人仔?我好耐無試過要講粗口同打人,我有呢個怨恨係唔啱,要寬恕人同善良啲,但呢單新聞真係唔夠愛,唔明點解佢哋可以咁做。」

撰文︰倪小珊

編輯︰陳禮恒

美術︰梁政敏