【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

鄭秀文初演母親無難度

發佈時間: 2018/01/11

鄭秀文(Sammi)和梁詠琪(Gigi)繼20年前合作《百分百感覺》後,二人日前正式投入拍攝由關錦鵬執導的新片《八個女人一台戲》,Sammi更自爆今次新角色有個十幾歲兒子。

新片《八個女人一台戲》日前正式開鏡,昨日在中環大會堂舉行探班。在片中飾演話劇天后的Sammi表示,新片角色是有個十幾歲兒子的媽媽,雖然現實中未曾生育過,但她覺得好自然。「除非話個仔30幾歲就好怪,但十幾歲好合理,睇完劇本仲好鍾意。」

Sammi直言以前演戲要徹底挑戰難度,現階段會追求從容和自在,雖然從未演過母親,但經過多年成長令演戲信心更強烈。上次演關錦鵬的《長恨歌》,她情緒受影響致抑鬱,Sammi表示已提醒自己在拍攝現場不要玩,甚至不接觸手機,好讓自己能培養內心情緒。「如果畀我十年前處理呢個角色,可能會覺得驚驚地。其中一個關鍵係個人有好狀態,唔再好低落。」

張衛健豁達面對胞弟死亡

對於跟Gigi再合作,Sammi坦言對方已成為人母,大家可以互相睇到對方的分別。「Gigi依家有家庭同小孩,睇到佢成個人好活潑同開朗,係我20年前同佢合作無見過嘅一面。」談到張衛健(Dicky)的胞弟張衞彝日前過身,並於前晚舉行追思會,Sammi亦有份出席,她說︰「Dicky一家人都係天主教徒,我睇到佢哋嘅宗教信仰畀好多力量,佢嘅媽媽真係好堅強。正如Dicky所講有種豁達,佢細佬只係返咗天家,整過過程都好平靜,Dicky處理得好好。」

採訪︰Pauline

編輯:林梓添

美術:梁政敏