【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

新劇「爺孫戀」勁多床戲 龔嘉欣讚劉江有心有力

發佈時間: 2018/01/11

蘇玉華、陳凱琳、龔嘉欣及劉江等昨日宣傳下周推出的新劇《平安谷之詭谷傳說》,劇中龔嘉欣飾演劉江的妾侍,二人年紀相差甚遠,竟然有不少床上戲,龔嘉欣更說︰「我最開心就係同劉老師演床戲!」

龔嘉欣表示自己的角色相當好生養,所以獲「老爺」劉江垂青︰「劉老師喺劇中會晚晚嚟搵我,但我會用方法令佢不舉!」她又大讚劉老師「有心有力」,相當有氣勢,「我啱啱入行嗰陣,喺另一個劇《蒲松齡》演劉老師個女,今次就演佢太太。」提到她拍新劇《包青天再起風雲》時意外傷腰,她說︰「那場戲係黃子恆掟我落地,我聽到『啪』一聲已知大件事,依家彎唔到身,但仲未有時間睇醫生。」

陳凱琳帶嘉穎重遊成長地

昨日活動上,蘇玉華帶領一眾女演員齊齊用茶壺「斟茶」給劉江及黃浩然,令二人由頭濕到落腳。飾演劉江「二太太」的蘇玉華坦言,會視新劇為代表作,雖然拍攝過程辛苦,但十分享受。至於陳凱琳早前與男友鄭嘉穎到加拿大過白色聖誕,她說︰「我哋留咗一星期,可能嗰度係我成長嘅地方,所以特別多回憶,不過對佢(鄭嘉穎)就無乜嘢。」

撰文︰李潔盈

編輯︰黃寶恩

美術︰招潤洪