【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

分頭拍賀歲片 劉嘉玲唔介意與偉仔打對台

發佈時間: 2018/01/11

劉嘉玲、吳肇軒前晚出席新片《以青春的名義》首映禮,提到梁朝偉下月有賀歲片《捉妖記2》推出,屆時將撞正嘉玲的另一部新戲《我的情敵女婿》。嘉玲提議到時互相踩場,也可趁機支持彼此的電影。

劉嘉玲新片《以青春的名義》以師生戀為題材,對於影片今日開畫,她表示不緊張,反而演學生的男主角吳肇軒,心情就剛好相反,關心觀眾反應。首次兼任監製的嘉玲,直言工作已超額完成,接下來就看命運安排。問她對電影畀幾多分?她表示︰「算合格,見得人啦!(老公梁朝偉睇咗未?)未呀,佢自己會入戲院睇!」她笑言會入戲院看觀眾反應及入座率,因為觀眾反應才最真實。

嘉玲又透露偉仔目前身在日本度假,回港後就要宣傳賀歲片《捉妖記2》。由於嘉玲亦有《我的情敵女婿》同期賀歲,問她會否擔心與老公打對台?她笑說︰「幾好呀,可以打情罵俏!」會否與偉仔互相踩場?嘉玲續稱︰「我會睇佢嗰部呀,因為第一集都有睇,佢成日都話自己同自己打,咁我咪入場睇下囉!」

轉做經理人捧新人

此外,嘉玲有意再做監製,她透露想開拍愛情、警匪等題材的新片,但今年已接新戲及演出舞台劇,最快都要下半年才成事。至於可會找偉仔合作?她說︰「啱就會搵,軒仔(吳肇軒)都想搵,我想做佢經理人呀,一簽簽佢十年。其實想簽多啲新人。(接受自薦?)接受,不過我唔知有咩途徑可以搵到新人,中央戲劇學院、上海戲劇學院都有搵,有啲未畢業就已經畀人簽咗。」

採訪︰Pauline

編輯︰陳禮恒

美術︰梁政敏