【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

祖藍瞓身打造《嘻哈粵戰團》

發佈時間: 2018/01/12

近日忙於宣傳《福祿壽十周年演唱會》的王祖藍,日前宣布與廣東電視台合作炮製粵語Rap節目《嘻哈粵戰團》,更邀得歐陽靖助陣擔任主評判,實行雙劍合璧宣揚廣東話!

祖藍前年升呢做老闆創立娛樂公司「手工藝創作」。日前他到廣州出席廣東電視台珠江頻道2018節目巡禮,宣布與珠江頻道達成合作協議,聯同馬來西亞ASTRO聯合製作粵語Rap節目《嘻哈粵戰團》。據知,祖藍除了重金禮聘曾是無綫同事的Hip Hot達人歐陽靖(MC Jin),在節目內化身地上最強「粵語嘻哈主評判」外,更打算碌盡人情卡廣邀其他星級嘉賓任評判。製作單位更將於廣東省、香港、澳門、馬來西亞等多個地區招募精英參賽。

預告搵自己友幫手

本報致電問祖藍,問到他今次投資幾多位數字,他強調一切仍在籌備階段。是否每逢有自家製作都必益自己人,他笑言︰「咁當然啦,唔益自己人益邊個?我哋唔會亂咁益,都要件事適合嗰個人先益,就算嗰個唔係自己人,只要適合件事嘅,我哋都唔介意千山萬水搵佢嚟合作。」

撰文︰Steven

編輯︰林梓添

美術︰顏玉玲