黛安
黛安

萬能原汁煲 40分鐘煮出佛跳牆 蘇玉華讚好用

發佈時間: 2018/01/17

萬能原汁煲 40分鐘煮出佛跳牆 蘇玉華讚好用

最近黛安經常進出信興位於佐敦的廚藝中心,對上一次去是跟黃淑儀學煮餸;前日又再去過,不過今次唔係學廚,而係應信興老闆David(蒙德揚)邀請,出席佢哋新代理的Panasonic萬能原汁煲的試菜會。

自動炒餸 受熱均勻

講起呢個煲就犀利咯,黛安對佢可謂一見鍾情,事關佢真係功能多多,我最鍾意佢的自動攪拌功能,將洗乾淨的食材放入去,內置攪拌葉片就會以每分鐘20下的次數幫你自動炒餸,每次一下左、一下右,令食物均勻受熱;唔單止咁,佢仲內置46份食譜,可以在短時間之內煮出多款高難度菜式。

前日David就請咗「美女廚神」蘇玉華即席示範利用呢個煲,炮製出佛跳牆、紅燒肉、響螺燉雞湯及紫米露等六道菜。好似佛跳牆呢啲咁棘手的菜式,只需放晒所有材料入去,40分鐘就有得食,鍋內蒸氣及熱力會在全密封環境循環,就算過程中一滴水都無落過,都可煮出滴滴精華,認真無得彈。

聽蘇玉華講,上個月David率先畀咗部實驗版原汁煲佢試用,於冬至當日仲用嚟整羊腩煲。佢話平日啲羊肉起碼要炆三、四個鐘,如今一個鐘就搞掂,大讚個煲方便易用,煮出來的餸菜仲原汁原味𠻹!

飯後大會仲安排咗大抽獎,大會原本請蘇玉華幫手抽,不過蘇玉華最終都係交番畀David負責。David出來後講笑話,因為蘇玉華簽代言人合約時,工作無寫明包抽獎,所以都係等佢嚟喎。大家聽到之後都哈哈大笑。

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場