【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

約滿前密密搵奶粉錢 吳若希想生夠4個

發佈時間: 2018/01/18

吳若希(Jinny)昨日到商台受訪,去年為生女而全面停工的她,透露農曆年後會專注投入工作,更計劃約滿公司後努力追多個,她說︰「想追多個仔,再加多對孖胎,生夠四個。」

吳若希去年誕下囡囡淼淼後便長居澳門相夫教女,閒時才返港探望親友,她亦曾考慮過長居澳門生活︰「我有諗過攞埋澳門身分證,每年攞九千蚊,話晒都係一部iPhone價錢。」不過由於Jinny跟公司仍有合約,所以農曆年後便要復工。「趁約滿前賺下奶粉錢,四月就會返嚟瞓身做嘢,依家揀緊歌,過完年會錄音。」

唔想做怪獸家長

Jinny指過去一年老闆都沒有施壓,只是她一直請假,她的合約就會一直延長。「如果唔返嚟,份約就完唔到。」囡囡現時九個月大,Jinny大讚乖巧易湊,又笑指女兒才是她的情人,並且超越老公。「阿女有兩個工人湊住,返港做嘢都好想帶住佢。」雖然女兒仍是幼兒,但Jinny身邊的朋友已開始為她物色幼稚園。「佢哋話搵到間好嘅幼稚園,先可以考到心儀小學,但我唔想做怪獸家長,淨係想阿女生活開心。」

撰文︰倪小珊

編輯︰林梓添

美術︰梁政敏

攝影︰林良明