【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

拍動作片親身上陣 小齊激讚張家輝唔錫身

發佈時間: 2018/01/19

張家輝及任賢齊(小齊)等前晚在啟德郵輪碼頭出席新片《沉默的證人》煞科儀式。二人在片中有連場動作場面,家輝更多次被飾演反派的小齊拳打腳踢,最慘有時因為NG而再硬食幾拳,令小齊覺得不好意思。

家輝與小齊繼04年《大事件》後再合作,小齊透露片中的他是一個大奸角,而且動作戲也不少。「不過家輝最辛苦,我哋三個賊輪住打佢,佢要打爛仔交,有時又要硬食我一拳,我覺得家輝係『拼命三郎』,有場戲我要掟佢落枱,之後佢仲要嚟多take,我都覺得唔好意思。」

家輝笑指該場戲戴了護墊,所以整個過程很安全,但小齊坦言難免會受傷,被問到可有傷到重要部位?他即表示沒有,但家輝則笑說︰「無咗啦!無咗啦!」

今次與荷里活動作導演雷尼克林(Renny Harlin)合作,小齊說︰「佢畫啲分鏡好精準同清楚,有場戲我哋喺葵涌碼頭拍,但出嚟係中環背景,佢話要拍出香港靚景畀大家睇。」小齊又搞笑謂︰「唔知點解荷里活電影一定有去街市斬雞,次次都有唐人街嘅感覺。」

外籍導演愛港產片

曾執導過《虎膽龍威2》的動作導演雷尼克林,對於首次執導華語片,他直言自小就愛看港產片。問他為何找張家輝演出?他說︰「佢係全世界最好嘅男演員,我好幸運佢鍾意我哋個劇本。」

撰文︰Pauline

編輯:林梓添

美術:梁政敏