Audrey Ng
Audrey Ng

見紅了!生得未?

發佈時間: 2018/01/22

見紅了!生得未?

「啊,唔得啦,我要生啦!」平日睇電視,啲大肚婆總係好似「先知」咁,一有少少作動徵兆就知自己生得,事實根本唔係咁一回事。

之前聽產前講座,助產士提醒大家,一旦留意到以下三種訊號︰見紅、陣痛、穿水,三種出現其中一種已可去醫院待產。到底出現呢三種情況係點?以下係我嘅經驗︰

話說Audrey我最先出現係見紅,由見紅到真係生得,都隔咗超過一日。原先我以為見紅會好似M到流咁多血,查實佢只係一點點伴隨陰道分泌物排出嘅血絲。呢啲血絲係由於子宮收縮、BB嘅頭開始下墜入盆,導致血管破裂而出現,一般係暗紅色或啡色。之前助產士姨姨笑言,若果只係見紅,可以慢慢沖涼、洗頭兼食飯再入院都未遲。我都跟足佢咁做至去醫院。

但留意,若果出血量多,而且呈鮮紅色,咁就有機會係產前出血,記住立即求醫。我隔壁床嘅媽媽就因為咁,一入院就被建議催生。

另一種訊號係陣痛,即係因子宮收縮而出現嘅規律性嘅痛楚。我見紅入院後大半日先出現陣痛,一開初隔十幾分鐘痛一次,每次痛十幾秒,之後會愈來愈密,痛嘅時候亦愈來愈長。當時我喺App store下載咗個app紀錄陣痛頻率,等醫生檢查時話佢聽。

最後一種分娩訊號就係穿水喇。助產士叮囑,穿水後唔好沖涼,因為一旦穿咗羊水,意味BB住嘅地方再唔係密封,有機會被細菌感染,要盡快入院。記得穿水一刻,我彷彿聽見輕輕一聲「噗」,然後一股暖流從兩腿之間湧出,好似瀨尿咁成張床濕晒,好深刻。無幾耐子宮口已開到六度,可以轉到待產房等生仔。

(本欄逢周一刊登)

撰文: Audrey Ng 80後P牌媽咪,由懷孕280天起分享陀B湊仔歷程
欄名: B經之路