【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

蔡思貝跑半馬興奮失眠

發佈時間: 2018/01/22

一年一度渣打馬拉松賽事昨晨順利舉行,今年有多位星級跑手參與賽事,包括曾多年參加賽事的徐濠縈,還有蔡思貝、林奕匡、湯怡、徐榮、鄧佩儀及胡諾言等,大部分都對成績表示滿意。

蔡思貝今年參加半馬賽事,並以1小時47分跑畢全程,賽後更獲教練吳輝揚稱讚,二人一齊接受訪問。思貝已跟吳教練跑了十多年,她表示︰「我喺外國讀書時,每年暑假都會返嚟參加比賽,自從入咗娛樂圈,瞓覺都無時間,依家26歲,但身體好似30、40歲,唔夠運動,喺廠經常吹冷氣,搞到個人好虛,所以要趁後生操體能。」她直言前一晚睡不着,眼光光,個人好緊張。

徐濠縈跑得輕鬆

徐濠縈對跑馬拉松有豐富經驗,今年策略是輕鬆跑,以4小時16分完成全馬。她笑言︰「同幾個朋友傾住偈跑,喺西隧口見到自己個廣告。」阿徐強調賽前準備就是早睡,出發前一定要食飯才有力氣跑足全程。她更說跟老公陳奕迅代言不同運動品牌,故不會一齊跑。

胡諾言同樣是挑戰全馬,他用了3小時43分完成,比去年成績更好。他自爆︰「夜晚十點瞓覺,點知阿仔喊,阿女又叫我,搞到一點再瞓,但四點要嚟到準備,真係有驚無險!」

撰文︰Pauline

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏