【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

傳女友吳千語搭上富三代 林峯即劃清界綫

發佈時間: 2018/01/24

林峯昨日出席網劇《PTU機動部隊》記者會,一身警察制服的他笑指自己首次「制服誘惑」,但當提到吳千語疑搭上「百億富三代」時,林峯即苦笑表示︰「呢啲你問番佢。」

已有五年沒有在港拍劇的林峯,昨日與蔡卓妍(阿Sa)、張繼聰及溫碧霞等出席《PTU機動部隊》記者會,眾人更一身警察制服亮相。林峯在劇中飾演PTU,與飾演其上司的阿Sa有感情綫,該劇預計拍至三月底。已約滿英皇娛樂的他,對於有傳簽約古天樂的公司,林峯否認︰「我係簽畀Ronnie(古天樂經理人),同宣萱同一個經理人。」

多次與吳千語傳出情變的林峯,提起女方即表示︰「佢依家喺橫店拍緊嘢,我哋有Keep住聯絡,但感情就唔講,要講都講晒。」有傳吳千語搭上「百億富三代」?林峯即苦笑︰「佢都係藝人,唔使我代答。」昨日阿Sa自爆拍攝一場爆炸戲時發生了小插曲。「因為就位,所以企近咗,點知炸爆時啲碎片彈到我塊面,瘀咗少少,不過都安全嘅,所以唔怕毁容。」

張繼聰封殺未解決

張繼聰雖然缺席台慶頒獎禮,但《誇世代》監製陳維冠在得到「最佳劇集」時答謝他,阿聰笑言︰「我拍劇拍到出汗癬,佢提我個名,就對得住我啲汗癬。(明年坐現場睇頒獎?)諗都唔敢諗,公司同公司間有嘢未解決,可能我連將軍澳隧道都未必入到。」

撰文︰倪小珊

編輯︰林梓添

美術︰梁政敏