【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

嘲男友瘦蜢蜢 雨僑愛羅力威無腹肌

發佈時間: 2018/01/25

雨僑昨日與吳浩康等出席健身中心活動,直言害怕肌肉男的雨僑,大爆男友羅力威完全沒有腹肌,更揶揄他是一嚿連成一體,認真唔畀面。

雨僑昨日與吳浩康及張建聲應邀擔任旺角一間健身中心的剪綵嘉賓,同場還有來自韓國的健美先生剝衫大騷結實肌肉,看得在場人士尖叫連連,不過雨僑就顯得不太興奮。問她是否偏好肌肉男?雨僑表示︰「好多男仔都鍾意操到好大隻,要有六嚿腹肌,但如果自己揀男友太大隻會好驚,因為好似好大力,會吞噬咗我咁,但如果作觀賞用途係有啲肌肉好啲,不過我都唔要求伴侶要好多肌肉。」

吳浩康盼代表香港參加泰拳

而男友羅力威亦喜歡有肉地的女生,不過雨僑發覺這個潛意識令她愈來愈肥,所以經常要Keep住運動保持體態。問她男友有多少嚿腹肌?兩僑即笑言︰「係一嚿連成一體,比較瘦,佢平時有跑步,但操肌就無。不過都無所謂,我哋兩個都唔追求完美綫條。」

至於今年34歲的吳浩康,則希望40歲前能代表香港參加泰拳比賽。「依家每個星期都有保持練習三、四日,做好比賽準備。」

撰文︰倪小珊

攝影:林良明

編輯︰林梓添

美術︰招潤洪