【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

宣萱唔信詩詠續約換獎

發佈時間: 2018/01/25

宣萱憑《不懂撒嬌的女人》Mall姐一角,在台慶頒獎禮賽前呼聲甚高,當晚缺席的她最終敗給同劇的唐詩詠,但宣萱仍大方祝賀對方,也認同頒獎給演員都是一份鼓勵。

宣萱昨早現身尖沙咀擔任零食店開幕剪綵嘉賓,談到日前她缺席台慶頒獎禮,似乎預知未能奪得視后。宣萱解釋當天真的要工作,事前都講明不一定趕及到場。對於同劇的唐詩詠首度封后,宣萱也替她高興。「咁多年嚟詩詠都付出好多,我都有恭喜佢。我哋一齊拍呢套劇,我覺得佢做得好好,佢覺得機會唔大,但我認為世界係好難講,佢攞到獎我都戥佢開心,代表我哋套劇得到一個獎。」

對於自己被封為民選視后,宣萱多謝大家支持,有傳詩詠因為在頒獎禮前續約以換得視后獎項,宣萱立刻替詩詠平反︰「唔會啦!其實每年都會有呢啲傳聞,1999年宣布我得獎咪又係有人咁講,每個獎總會有人同意、唔同意,每個演員都付出過努力,得獎應該係開心。」

唔鍾意埋堆

提到頒獎禮當晚阿姐在台上一番「山頭論」令全場拍掌支持,宣萱笑言自己身處無綫的年代尚算不錯,她不排除每間公司都有這種事,只是她不喜歡埋堆。「啱傾啲,啲人就覺得我埋堆,所以鍾意講咩就講咩啦!」當年她獲監製梁家樹看重,屢獲欽點擔演劇集女主角,更被觀上「梁家婦女」之稱號,宣萱笑言︰「我好開心佢畀我好多機會,對我嚟講最重要係人夾人。」

採訪︰Pauline

編輯︰林梓添

美術︰梁政敏