【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

出爐視后狂吸負評 唐詩詠尊重網民留言

發佈時間: 2018/01/26

唐詩詠昨日抱恙到銅鑼灣出席眼鏡品牌活動,對於日前她獲封「視后」,網上出現很多不滿聲音,又有傳她在蔡思貝獲「最受歡迎電視女角色」時「黑面」,詩詠強調近日病住也有睇網民留言。

昨日所見,一臉倦容的詩詠聲沙沙未康復,她透露︰「其實我之前已經有啲咳,頒獎禮之後即時去睇醫生,之後都暈咗幾日!」詩詠坦言近日生活都是吃藥後大昏迷︰「醫生只畀咳藥我食,但加重分量,所以呢幾日每日昏迷四個鐘後,起身食藥再昏迷!」詩詠不諱言最感動是頒獎禮當晚「肯聽她呻、又肯陪她瞓」的田蕊妮,還有好姊妹翠如BB︰「黃翠如特登夜媽媽去尖沙咀買碗河粉去到我屋企等。」

對於她在頒獎禮當晚,被影到蔡思貝獲獎時她竟然木口木面,網上有Cap圖為詩詠平反,指她親自留言回覆網民,自爆撞正生理周期出現「有間歇性痛楚」。

多謝支持者

昨晚她笑言有上網了解。「我明白每個人都有支持同唔支持、鍾意同唔鍾意嘅人,首先我要多謝支持我嘅人;對於唔支持我嘅人,我尊重佢哋。」

撰文︰Steven

編輯︰林梓添

美術︰李明