【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

四月麥花臣開騷 劉浩龍扮「鰲拜」影海報

發佈時間: 2018/01/26

劉浩龍(師兄)昨日宣布4月27日假旺角麥花臣場館舉行一場《劉浩龍Wilfred Lau Action Speaks Lauder Concert 2018》,師兄日前為演唱會拍攝海報,為了搞噱頭,他更在面上黐滿假鬚扮「鰲拜」,夠晒特別。

拍攝當日,造型師將一把紅紅啡啡的大鬍鬚黐在師兄的嘴巴附近,但擺位和落膠水都無take two,平時愛紮紮跳的師兄,只好乖乖坐定定兩個多小時。對於忽然滿面鬍鬚,師兄坦言不太習慣︰「我講嘢似林子祥,但滿面鬍鬚又似鰲拜,尤其係造型師將我啲眉毛畫粗了,睇起來好有殺氣。」

師兄又強調演唱會名稱中的是Lauder非Louder︰「Lau係我個姓,希望可以取其同音,演唱會就係我主場,唱我喜歡嘅歌,講我想講嘅嘢!」提到開演唱會要keep fit,師兄坦言158磅是他的理想開騷體重,但每年12月到2月,都是他的體重高峰期,為了要以最佳狀態開騷,今個新年只好跟蘿蔔糕「分手」。

撰文︰倪小珊

編輯︰黃卉彤

美術︰梁政敏