【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

吳綺莉歡迎卓林帶女友返家團年

發佈時間: 2018/01/26

吳綺莉(Elaine)及堪輿學家蘇民峰昨日在大埔拍攝奇妙電視新春節目,蘇師傅為Elaine的大埔寓所睇風水,直指其正門位置向東北,這20年地運來說是最差的,不但損財傷丁,人際關係也不如意,難怪去年Elaine與女兒卓林關係弄得很僵。

Elaine昨日坦言正在學習如何與女兒溝通,現時母女之間隔日會有聯絡,她表示歡迎她隨時回家吃飯。

問到會否叫卓林帶女友回家團年?她說︰「個女嘅每位朋友我都無話過唔接受,平時佢帶朋友返屋企都OK。依家學識放手畀佢體驗生活,因為每個年齡有唔同嘅相處方法,父母成日說教都無用,不如等仔女自己嘗試。」

談到跟女兒的關係被蘇民峰勸說:「別管太多」,Elaine表示每天都發短訊給女兒,從來不會干擾她的事,她已經是成年人了,感情事也不會長氣去講。Elaine笑言很想知道自己的姻緣運︰「我想問,但頭先聽到好似有點唔好。」問到是否想搵個男朋友陪,她笑指︰「唔好話陪,都係一種緣份,緣份要嚟嘅話自然會嚟!」

唔會隨便搵個伴

此外,她否認日前一起在沙灘當義工的男伴是男友。「小鮮肉係我朋友個仔。我朋友多,男朋友就無,我唔想講因為無所以就隨便去搵一個。」

撰文︰Pauline

編輯:林梓添

美術:李明