【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

傅穎重視搵銀多過桃花

發佈時間: 2018/01/26

傅穎(Theresa)昨日穿上紅色露肩短裙出席新春活動揭幕禮,與卡通人物合照,並在巨型利市封上寫新年願望。剛在去年與內地男友分手的她,被催促趁新年買棵桃花,期待新戀情的到臨。

回復單身的Theresa被問到是否想行桃花運?她表示︰「還好啦,應該個個都想要嘅。(新年願望想搵到另一半?)希望可以全年無休咁工作,另一半要出現嘅時候就會出現。」

Theresa提到農曆新年將留港,過年後其參演的電影會正式開拍,她說︰「我嘅部分主要喺香港同深圳拍,今次與內地、香港演員合作,不過暫時唔可以透露名字。」她笑言角色要講不純正的國語,但由於曾長時間在內地拍劇,她的國語已說得很純正。她又說很久沒有拍時裝劇,還未知道可有感情戲,目前仍在等劇本。另一方面,由於Theresa長時間不在港,家人亦早已經習慣她不在家,難得今年留港度歲,家人待她有如皇帝般,令她十分享受。

回家獲皇帝級享受

Theresa表示:「開心嘅係我,但辛苦咗我媽咪,成日都想煮嘢畀我食。」不過作為父母還是緊張女兒感情事,Theresa笑言媽咪每年新年願望都想她快點找到男友,但就沒有為她做媒人,她說︰「呢啲嘢急唔嚟,可能突然遇到啱嘅對象結婚畀驚喜佢呢!(係咪接受閃婚?)我OK嘅,最緊要timing啱。」

撰文︰Pauline

編輯:黃卉彤

美術:李明