黛安
黛安

旅發局拍新潮短片 推港農曆新年文化

發佈時間: 2018/02/02

旅發局拍新潮短片 推港農曆新年文化

科技發達,為生活帶來方便,連求籤都可以用Facetime!黛安近日就見到條短片,兩個嚟自日本同澳洲嘅小朋友,都越洋用Facetime向車公求籤,車公嘅答案都令佢地笑逐顏開,究竟係咩呢?

首先9歲嘅白井紡生就問車公︰「我可唔可以做到野生動物攝影師啊?」車公解籤後話,過程中可能會遇到困難,唔可以一下子就達成;而8歲嘅Lucas就想去月球喔,車公睇完籤文就答︰「16歲之後就有機會啦!」

段片咁有意思又有趣,原來係旅發局趁農曆新年,拍片同海外旅客介紹香港嘅農曆年地道文化,就好似唔少香港人習慣喺大年初三赤口,到沙田車公廟祈福求籤,所以特別請咗80歲、有23年解籤經驗嘅汪道靈居士出鏡示範。黛安都要畀個like!

除咗汪居士外,仲邀請咗一位地道猛人幫手宣傳,就係有超過40年經驗嘅剪紙大師李雲俠。李大師曾經係美國前總統尼克遜、巳故國家領導人鄧小平、同前國務院總理朱鎔基等人面前示範剪紙。今次就剪出旅發局初一晚舉行新春花車滙演嘅花車,真係好別致!

新年梗係要着新衫、食團年飯,原來「毛小孩」都要!鏡頭前嘅汪星人着上賀年衫,影下街照賣吓萌,黛安都想同佢selfie啊!

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場