【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

內地禁嘻哈紋身藝人 MC Jin:平常心

發佈時間: 2018/02/02

饒舌歌手歐陽靖(MC Jin)昨日到尖沙咀擔任服裝店開幕表演嘉賓,因參加內地節目《中國有嘻哈》而人氣急升的MC Jin,對於內地最近封殺Hip Hop和有紋身的藝人,MC Jin直言︰「真心講句,聽到呢個消息無擔心過。」

MC Jin昨日即場在店舖內Rap了多首歌,剛從紐約返港的他,今日便啟程到北京。提到內地的封殺傳聞,兩樣都中晒的MC Jin一臉輕鬆表示從來都沒有擔心。

未落實參加《中國有嘻哈2》

他表示:「暫時都無話唔用我,我知道後只係覺得:『吓,咁呀?』,識我嘅朋友都知道,自從有咗囝囝後,工作方面都係平常心,唔會強求,有得做就做,都控制唔到。」他又指《中國有嘻哈》第二季曾提出過想繼續邀請他合作,但暫時仍未落實。

而早前在內地舉行首個個人巡迴演唱會的MC Jin坦言十分開心。「我兩個鐘唱咗23首歌,頭兩首都OK,但之後把聲沙晒。」囝囝和太太當日亦有捧場,MC Jin提起兒子就露出一臉慈父相。「佢好有Hip Hop天份,不過就唔希望佢太投入。」至於他昨日身穿的外套,就連他的偶像亦着過同款,MC Jin興奮表示︰「當年無錢買,今日着得番好開心。」

撰文︰倪小珊

編輯︰林梓添

美術︰梁政敏