Audrey Ng
Audrey Ng

笑氣有如救命符

發佈時間: 2018/02/05

笑氣有如救命符

「我生仔嗰陣醫院連「笑氣」(止痛氣體)都無呀,幾離譜!」朋友比我早半年做媽咪,好難想像佢點樣喺無笑氣嘅情況下生B,因為講得誇張啲,我完全係靠笑氣「活過來」。

喺公立醫院生B,大致可分為3個階段︰一入院先入住產科病房;等子宮口開夠一定度數,就會轉入「待產房」;就嚟生先會推入產房。上期講到,我陣痛咗成晚,最終轉去待產房。

待產房提供更多方法比大肚婆紓緩痛楚。入院前,我仔細睇過醫院單張,知道公院有提供藥物性(如笑氣、止痛針及無痛分娩)及非藥物性(如瑜伽球、暖包等)兩類減痛方法畀產婦。不過都唔係你要求就會提供,視乎需要。以我為例,雖然曾提出想用無痛分娩,姑娘亦話幫我安排,但最終我得到嘅亦只有笑氣咋。

不過點都好,笑氣對於痛不欲生嘅我來講,有如滄海中一個珍貴嘅救生圈。當時我一攞到笑氣就係咁吸、係咁吸,雖則佢嘅止痛效果一般,我依然每隔三幾分鐘就劇痛一次,但由於吸入笑氣會令人意識迷糊,如是者,我就糊里糊塗捱過三個幾鐘。

呢段期間,我只記得兩件事︰第一係姑娘叫我唔好同陣痛鬥力。每次陣痛來襲,我都不自覺用力谷,以為有助推BB出嚟,但姑娘話咁其實會整瘀BB。另一樣我最深刻嘅就係老公不斷喺我耳邊嗌︰「老婆,加油!」就算我張床幾咁污糟、有屎又有血,佢依然喺度幫我按摩,好感動。靠住笑氣及老公嘅支持,子宮口終於開到八度,入得產房啦!

(本欄逢周一刊登)

撰文: Audrey Ng 80後P牌媽咪,由懷孕280天起分享陀B湊仔歷程
欄名: B經之路