【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

老公陪對稿 大小姐林淑敏無嫁錯

發佈時間: 2018/02/08

在無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》中飾演「大小姐」一角爆紅的林淑敏,昨日在馬鞍山出席《都市閒情》活動,在劇中經常出警告信給同事的她,笑言現實中從不會給丈夫Warning Letter︰「我唔敢呀,因為老公負責畀家用。」

獲老公愛錫的林淑敏,不禁大讚老公說︰「老公無投訴過我惡,我有時拍得太多集數,個腦轉唔切,佢就陪我對戲,我真係無嫁錯人呀!」她表示情人節要跟「送水輝」許家傑拍《愛.回家》,所以未能陪老公︰「老公唔會呷醋,許家傑女朋友都未呷醋啦。」提到「大小姐」角色十分惡,她笑說︰「其他人以為我鬧人無底綫,有街坊見到我,仲叫我出封Warning Letter畀佢,代表大家鍾意個角色,我覺得好幸運。」

姚嘉妮屋企變託兒所

同場的姚嘉妮提到因流感肆虐,政府宣布小學及幼稚園停課時說︰「早咗成個星期(放新年假),好彩有媽咪同工人姐姐幫手,我屋企可以做臨時託兒所,叫啲小朋友過嚟,一齊玩無咁悶。」她表示會做足預防措施,用消毒噴霧及戴口罩︰「今次流感我都覺得好犀利,早幾日拍劇吹咗兩日風,都嘔咗七次又發燒,但無時間睇醫生,好彩最後靠自己食藥好番。」

撰文︰李潔盈

編輯︰林梓添

美術︰招潤洪