【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

港產007造勢 子華喬裝睇觀眾反應

發佈時間: 2018/02/13

黃子華、佘詩曼及蕭定一昨日坐直升機到石崗直升機場,宣傳賀歲片《棟篤特工》。子華自言坐在直升機時,全程留意香港有不少綠色植物︰「估唔到石屎森林有咁多花草樹木,真係要好好珍惜。」

在新片扮「港產007」的子華,笑言拍戲時反而沒機會坐直升機。「頭先有人唔遵守指示開電話,但我係特工,所以好守規矩。」問他們對票房有沒有信心?子華說︰「新年大家都寬鬆啲,希望票房都啱啱好再多啲啲。」想不想開拍續集?子華說︰「要睇下大家反應喇。」阿佘表示情人節都要宣傳新戲,到時要孖住子華?子華即「落閘」說︰「情人節我要做節,會隱身,唔得閒陪你!」子華透露希望有機會偷偷入戲院看觀眾反應。「我以前試過喬裝入場,不過造型太突出,又黐鬚、又戴哨牙,反而更多人望,今次要再諗過用咩打扮入場。」

現身修哥個唱

另外,子華前晚神秘現身胡楓(修哥)紅館個唱,他不但大讚修哥精靈,甚少坐定定,更自爆修哥對自己有恩,鼓勵他在紅館開棟篤笑。

撰文︰李潔盈

編輯︰林梓添

美術︰梁政敏

攝影︰林良明