【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

當年承諾向全港派利市 城城捐錢找數

發佈時間: 2018/02/21

剛於去年底榮升爸爸的郭富城,昨日出席海港城賀歲醒獅活動,除了敲打大銅鑼,並為金龍和醒獅點睛。城城明言希望今年成功追個仔,湊成個「好」字。

昨日穿上唐裝現身的城城,在台上興奮表示︰「多咗個女又結咗婚,家庭生活十分開心。今年特登提早放假,享受下家庭樂,做咗爸爸嘅心情到依家仲好興奮。」司儀問城城狗年有甚麼願望?他立刻表示︰「追個仔啦!」

提到近日有電視台搵到24年前城城在熒幕承諾,他日結婚定必向全港市民派利市,問他會怎樣「找數」?城城說不可能逐家逐戶去派,因此會將一筆錢捐到UNICEF(聯合國兒童基金會),希望將自己的福氣代表香港市民傳承下去。

今年想追B仔

城城不諱言今年特別開心,目前囡囡Chant已五個月大,是否想追個仔?他坦言郭媽媽好鍾意抱孫︰「依家媽媽有得抱孫女,但係都成日同我哋講:『你睇下你個女幾得意,快啲追番個仔。』其實我哋好孝順,會盡量努力,不過都要順其自然,希望今年追番個仔啦。」問到他想生幾多個小朋友?城城坦言若太太方媛不怕辛苦,可以生多幾個。城城又表示今年食團年飯特別熱鬧,除了外父、外母,還有家姐的孩子。他笑謂︰「人生已經好圓滿,如果生多個仔就係滿上加滿,盤滿砵滿!」

城城自爆平日會餵囡囡食糊仔,下一步希望可以幫她沖涼。「不過我怕太大力,所以換片喺側邊睇,太太試過幫佢沖涼,唔小心畀佢飲咗啖水,(湊女難過跳舞?)真係難過跳舞好多,又要𠱁佢瞓覺。不過希望開工前可以帶佢去公園玩。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:林梓添

美術:梁政敏