黛安
黛安

7-Eleven玩街頭急口令 2日送逾千包日本零食

發佈時間: 2018/03/05

7-Eleven玩街頭急口令 2日送逾千包日本零食

「7仔零食多花款,數目多咗18款……」星期六去銅鑼灣shopping,咁啱見到好多人排隊玩一個街頭活動,仲念念有詞。黛安八卦行上前睇,竟然畀我撞到7-Eleven的好姊妹Christine以及幾位來幫手的《晴報》同事。我即刻上前打招呼,仲讚佢哋好勤力,星期六都開工。

Christine同黛安講,原來佢哋為咗推廣新一輪引入的18款日本直送人氣小食,星期六、日分別喺銅鑼灣及旺角擺設攤檔,同市民大玩急口令遊戲,送出大量小食。黛安現場所見,市民反應踴躍。據講由於活動太受歡迎,去到尾聲仲需要截龍𠻹,認真誇張!

難得去到現場,黛安當然有玩埋一份啦!不過我唸急口令就唔係咁叻,成績強差人意,只係勉強拎到獎品。但係聽Christine講,有10幾位市民就成功在10秒之內唸晒三個急口令,口齒咁伶俐,抵佢哋贏走一箱共18款零食返屋企!

吸引逾600人參加

雖然活動只係舉辦咗兩日,但已經吸引咗超過600人參加,總共派出逾千包零食。如果你錯過咗活動都唔緊要,事關大家幾時想食呢18款7-Signature零食,都可以隨時喺7-Eleven搵到㗎!

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場