【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

Shine紅館騷 Twins讚天佑激似城城 粉絲︰80後千禧回憶

發佈時間: 2018/03/05

男子組合Shine一連兩場紅館個唱前晚落幕,兩子除了騷肌兼作高難度表演外,尾場獲Twins任嘉賓,阿嬌更大讚天佑的外貌似足郭富城。不少粉絲指集體回憶返晒嚟,高呼二人若再開騷,必定買票捧場!

繼12年徐夕在紅館舉行跨年騷後,Shine相隔五年多再度合體舉行兩場個唱,頭場獲楊千嬅、許志安任嘉賓,而尾場則有同期出道的Twins、at17等助陣。兩子於02年曾與Twins合作電影《這個夏天有異性》,15年尾Shine現身紅館當Twins個唱嘉賓,今次Twins投桃報李,兩大80後組合演唱Twins的名曲《明愛暗戀補習社》。四人在台上齊齊話當年,又南更玩踢爆︰「阿Sa話佢哋(Twins)落車時,我哋無同佢打招呼!」阿Sa聞言表現尷尬,寸爆對方心胸窄及記仇,反觀身旁的阿嬌強調不知此事。

預告外地開巡唱

然而,阿嬌亦醒目指34歲的天佑樣子好似郭富城,阿Sa更戲言天佑今日(前晚)比城城靚仔,自爆初戀男友與天佑好似樣,她並稱︰「即係我初戀男友似郭富城?」

此外,天佑與又南在兩場個唱也施展渾身解數冧觀眾,又南赤膊大跳鋼管舞,天佑亦半裸上陣耍雙截棍,加上大唱多首經典歌《燕尾蝶》等,令不少80後樂迷聲言睇足兩晚都唔夠喉。完騷後,Shine受訪時直認要能否研究開Part 2,可能在其他地方作巡迴演出。

撰文︰Steven、Pat

協力︰阿瑤

編輯︰黃寶恩

美術︰梁政敏