【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

何嘉莉復出幕前做KOL

發佈時間: 2018/03/07

已為人妻兼媽咪的前歌手何嘉莉,早前重返「娘家」英皇,不過今次不再唱歌,反而做KOL分享扮靚心得。她指今次「復出」會一邊湊仔、一邊適量工作。

何嘉莉前晚在錄影節目《流行經典50年》唱了兩首歌,問到面對鏡頭獻唱可有生疏?她表示︰「上次唱歌係四、五年前嘅伍樂城演唱會,其實自己平時都有唱K,但係就唔會歌癮起。」

提到嘉莉簽約舊公司英皇做KOL,是否真的不打算再做歌手?她說︰「今次同公司簽KOL約,覺得好適合我,可以邊照顧小朋友,邊拍嘢。」在去年誕下囡囡Zoe的嘉莉,提到女兒一臉幸福,她更表示平日有機師老公和媽咪幫手照顧小朋友,加上她大部分時間都留在家中工作,照顧小朋友絕對無問題。

《流行經典50年》再添食

古巨基在節目內擔任客席主持,身為主持的薛家燕對他讚不絕口,又指基仔有豐富主持經驗,加上他有多首經典金曲,可謂對節目錦上添花。家燕姐又自爆黎小田搞到節目差點不能添食。「小田話辛苦,佢之前又話會養我一生一世,但一生都未完佢就話唔做,所以佢早排開演唱會,我當住觀眾面前問佢仲做唔做,佢先肯繼續,依家個節目可以做到六月。」

撰文︰Pauline

編輯︰林梓添

美術︰梁政敏