【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

做杏兒瑜伽導師 Coffee:佢好捱得

發佈時間: 2018/03/07

林芊妤(Coffee)是圈中知名的瑜伽達人,有不少名人紅星都會跟她上堂。剛於去年誕下兒子Brendan的胡杏兒,早前自爆跟Coffee學瑜伽,令Coffee的收生人數直綫上升。

林芊妤昨天出席美容產品活動,提到最近胡杏兒主動要求跟她學瑜伽,Coffee表示︰「同杏兒好耐之前喺TVB合作過,早排佢搵我話想學瑜伽,我奇怪『佢搵我做乜?』其實佢收身得好快,不過佢話嚟緊有好多工作,可能想將身形再修得靚啲啦。」

杏兒早前分享上瑜伽堂的照片,當中不乏高難度動作,遭網民質疑圖片經加工。Coffee代為澄清,力讚杏兒勤力,令她也有很大滿足感,更提高教她的興趣。由於瑜伽課愈來愈多學生,減少了跟男友見面的時間,她苦笑謂︰「有啲學生想跟我上堂都無時間教。」

譚小環自嘲唱歌會被淘汰

另外,譚小環獲大會封為女神感到高興︰「佢哋想搵事業型兼熱心公益嘅女性,第一時間諗起我,深感榮幸。」小環不諱言今年希望生意及演藝事業兩邊兼顧,去年客串了兩、三部電影,她希望今年有時間拍劇止戲癮。

談到她當年也曾出碟做歌手,問她可有興趣自資再出碟?小環即耍手笑謂︰「《如果天空要下雨》到依家仲畀朋友笑,連我聽到都毛管戙,雖然當年攞過樂壇新人獎,如果依家做肯定被淘汰。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:林梓添

美術:梁政敏