【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

麒麟臂太吸睛 Kay爆張繼聰被男人摸

發佈時間: 2018/04/03

謝安琪(Kay)昨日出席愛培自閉症基金「藍服日2018」活動,為自閉症兒童及家長打氣。近日積極跑步操弗的Kay,大讚老公張繼聰身形,又指老公一雙「麒麟臂」太吸引,平日在街經常招惹男士「調戲」。

昨日活動上,有家長分享照顧自閉症子女的困難和壓力,Kay表示身邊朋友亦有孩子患自閉症。「有時聽到旁邊嘅人話個小朋友好曳,其實家長聽到呢啲說話會更難受,甚至面對奇異眼光,內心有好大壓力,所以希望大家多啲關注。」

下月復工錄音

日前Kay在網上貼出包到冚跑步的照片,她笑言︰「最近日日去跑步,包晒成身去跑,跑完都輕咗兩磅。(唔怕中暑?)大家都估緊我幾時中暑呀!我老公都話睇我幾時頂唔住,我又想鍛練自己嘅耐熱程度。」她透露現在跑步練氣,準備五月入錄音室為新碟錄歌,問到老公可有陪她跑步?Kay笑指阿聰為新戲要開始增磅:「佢目標增至190磅,而我自己想減到99磅,佢嘅體重係我嘅兩倍就最理想。」

滿意老公身材

Kay不諱言很喜歡老公現時的身形,更指老公的手臂比女兒的身軀還要粗壯。「我同佢出街,好多男人想摸佢,有啲仲成隻手臂係咁掃,又會吹口哨叫佢『聰哥』,佢好威㗎!反而女人見到佢就好少出手,最多只係口花花。」問她情願老公被男人還是女人摸?她笑說︰「男人啦,男人嘅角度都係欣賞同切磋比較多。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏