【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳柏宇爬頭當爸 柏豪有造人大計

發佈時間: 2018/04/09

陳柏宇(Jason)跟符曉薇(Leanne)結婚不足一年,前日Jason在IG貼了一張超聲波相,並留言︰「Guess what!」藉此公布太太有喜,獲好友及Fans留言恭賀,而Leanne更預告今日公開BB性別。

周柏豪、林奕匡(Phil)及關楚耀等歌手昨日出席《饑饉30》活動,周柏豪得知柏宇做老竇,已向他私下求證,還笑他是一位「快槍手」,柏豪說︰「我同佢一齊大,依家我榮升叔叔。」幾時輪到他報喜?柏豪直認已有計劃及「造人」時間表,追問他到時會否像結婚般低調?柏豪續稱︰「呢個年代好難掩飾,但都唔想用呢件事做賣點。」

其實早前陳柏宇出席林奕匡婚禮,已自爆有機會好快做爸爸。而林奕匡亦已恭喜對方,Phil表示:「我見證佢哋由最初約會到結婚、生小朋友,時間過得好快。」Phil笑言剛度蜜月返港,要畀多點時間太太,二人不心急生BB。

撰文︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏