【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

做唔番惡人 黃光亮摸陳煒玉腿被嫌棄

發佈時間: 2018/04/09

劇集《果欄中的江湖大嫂》今周進入結局篇,昨日陳煒(煒哥)、黃光亮及馮盈盈等落力宣傳。煒哥和黃光亮在劇中雖沒感情綫,但黃光亮昨日竟大膽摸煒哥長腿,可是煒哥零反應,二人笑言證明絕不過電!

煒哥昨日一身短裙造型,露出白滑美腿,她大爆在後台遭黃光亮摸腳!「我鬧鬼佢啦,唔好以為佢成日演惡人就好惡,其實佢最怕女人,不但怕靚女,係任何女人都怕。」另外,煒哥預告自己在劇中會跟岑麗香決裂,更搬往跟袁文傑同居,屆時更有床上戲,穿上睡裙色誘對方。

而黃光亮被煒哥「投訴」摸腳時笑說︰「我想電佢,點知佢無反應,完全唔過電!」他直認最怕女人,他說︰「女人不能得罪,點知佢聽日會唔會做咗我事頭婆呀,唔驚女人就傻喇,哈哈!」他又講笑謂十分憎恨王祖藍,皆因祖藍要他在《老表,你好嘢!》扮完好人之後,沒有人再怕他︰「祖藍無陰功呀!搞到我戲路窄咗,依家唔知做唔做得番反派!」

馮盈盈月事上圍升

同場的馮盈盈輕露事業線︰「上圍升Cup因為月事所致!」她透露日前因小事跟醫生男友嗌交,又笑指男友從來不屈服於她的眼淚攻勢,每次只會等她喊完,繼續認真跟她講道理。

採訪︰Pauline

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏