【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

「印度劉華」遇上劉華 阿米爾汗華仔熱情攬攬

發佈時間: 2018/04/16

印度國寶級巨星阿米爾汗(Aamir Khan)夥拍少女演員薩伊拉華森(Zaira Wasim)主演的《打死不離歌星夢》在港上映,兩人專程來港,昨午到太古城出席宣傳活動與粉絲見面。由於阿米爾汗被稱為「印度劉德華」,大會特別邀請劉德華出席活動,二人首度同場惺惺相惜。

兩位巨星吸引近千位粉絲在現場等候,幾乎迫爆商場,當中不乏印度Fans,一見「同鄉」阿米爾汗即興奮大叫。華仔在台上跟阿米爾汗擁抱、握手及合照,問到大家可有欣賞對方的電影?華仔說︰「我知道要同阿米爾汗同台,睇番好多佢以前嘅電影,大家都講印度有個似華仔嘅人,我想同大家講,佢入行早過我,大家應該叫我『香港Aamir』。」華仔又稱特別喜歡對方主演的《來自星星的PK》。

阿米爾汗聞言亦謙稱︰「我1973年已開始拍戲,好開心被稱為『印度劉德華』,本身也看過劉德華主演的電影《無間道》,很欣賞他。」及後,兩人互相用自己語言教對方講「你好嗎」,聰明的阿米爾汗一聽即學懂粵語發音,然後他再教華仔講「I love you all very much」及「你好靚仔」的印度語,華仔聞言即搞笑得戚地表示︰「我慣咗畀人咁叫!」

自薦為華仔伴舞

活動後,二人一同接受訪問,提到大家相似的地方,阿米爾汗表示覺得彼此的眼神最似,華仔認同說︰「大家眼神都有善意!」他們希望有機會跟對方合作,期待有高質劇本,可會考慮合唱?阿米爾汗說︰「我唱歌不太好聽,可能幫華仔伴舞。」

採訪︰Pauline

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏