【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

情陷錄影廠 心穎馬明探班當拍拖

發佈時間: 2018/04/16

無綫新劇《丫鬟大聯盟》前晚舉行煞科宴,黃心穎、洪永城(Tony)、湯洛雯等也有出席。戀情逐漸浮面的心穎,提到男友馬國明即變得甜絲絲,更坦承馬明曾經買外賣探班。

黃心穎透露與洪永城在劇中有很多離離合合,Tony則說最辛苦是心穎,幾乎每場戲都有她,大家無論開工收工都見到心穎。問她是否沒時間與馬明拍拖?她說︰「都有見到,佢喺隔籬廠開工,夾到時間會一齊食飯。(馬明探班「萬歲」?)佢有買嘢畀我食,不過無理由要佢照顧埋我個廠。」心穎又透露將放假一個月,打算和家人去旅行,但馬明屆時應該要開工。

洪永城自稱賀歲王

新劇預計是明年賀歲劇,已非首次拍賀歲劇的Tony笑言︰「可能公司覺得我笑容可以同大家拜年,我係賀歲王,但唔代表高收視。不過,新年期間做宣傳,派得愈多利市畀大家,代表我愈旺。」

稍後,Tony要準備拍新劇《多功能老婆》,他將與朱晨麗飾演一對。提到首次與楊千嬅合作,Tony自言細細個已經睇千嬅同黃浩然做戲,好期待一齊拍劇擦出火花。

撰文︰Pauline

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏